zaterdag 12 april 2014

Closet x Sale.

Hi guys!

Zoals ik jullie vorige week al had verteld, ging ik zondag mijn hele kledingkast door. Ik had echt zo veel kleding in mijn kast hangen, dat ik gewoon niet meer zag wat ik eigenlijk nou allemaal heb. Daarom ging ik een grote lente schoonmaak doen. Alle kleding waarbij ik twijfelde ging ik op de stapel waarna ik ze allemaal ging passen voor de spiegel om te kijken of ik het nou nog echt leuk vond. Mijn moeder heeft me daar bij geholpen. En ook zij heeft woensdag een grote lente schoonmaak gehouden in haar eigen kledingkast. Dus samen hebben we alle kleding die we niet meer dragen en er nog goed uit zien op marktplaats gezet! Ja je hoort het goed! Ik verkoop mijn kleding.
We hebben er best veel opstaan ( lees: 29 artikelen.) Ik heb er al 1 verkocht! Mijn kanten jurkje van de H&M is al weg haha! De prijzen variƫren tussen de 1 en 10 euro. Maar de meeste kledingstukken zijn 3,00. Hopelijk zien jullie er wat leuks tussen hangen! Hier een paar kledingstukken die we verkopen:


In de verkoop:

Blazer Blauw: Maat S/M.

H&M Donkerblauw Marine Jasje: Maat M.


Top met gouddraad: Maat S.


Vampire Goth top: Maat S.


Vero-moda wol blazer: Maat S/M


Kanten rok: Maat S.


Forever21 rode jurk: Maat M.


Interesse? Klik op de onderstaande link. Daar staan alle 29 kledingstukken die we verkopen.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/19435574.html

Fijne zaterdag!

x

3 comments:

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis