maandag 14 april 2014

Coachella 2014


Hi guys!

Afgelopen weekend was het grote festival Coachella van start gegaan! Veel bekende celebrity's komen op dit festival af, want Coachella is het festival der festivals. Iedereen die iemand is gaat daar heen! Zelf zou ik ook dolgraag naar Coachella willen. Keep on dreaming haha.

Ik kijk altijd uit naar wie er heeft opgetreden en wat de festifal bezoekers dragen, want iedereen loopt er altijd super hip bij bij dit festifal! Hier zie je mijn favoriete festival looks van de Coachella bezoekers!

Volgend weekend begint het tweede Coachella festival weekend! Dus dan is er uiteraard weer een post van de leukste looks.



Rita Ora:



Kendall & Kylie Jenner:





Katy Perry & Lea Michele:




Jared Leto:



Poppy Delevigne & Sienna Miller:



Vanessa Hudgens:




Emma Roberts:



Ireland Baldwin:



Shenae Grimes:


Voor meer Coachella Looks:

http://www.nydailynews.com/entertainment/celebrities-coachella-2014-gallery-1.1754331

http://www.entertainmentwise.com/photos/146551/1/Coachella-2014-Kendall-Jenner-Vanessa-Hudgens-And-Kellan-Lutz-Rock-Out-In-Desert


Vanessa Hudgens is echt voor mij de ultieme Festival queen. Ze ziet er altijd geweldig uit! Ook ditmaal vind ik haar look prachtig.

Shenae Grimes draagt precies de look die ik ook zo zou dragen tijdens een festival. Lekker Rock 'n Roll! 

Kendall Jenner ziet er ook geweldig uit! Vooral de eerste dag, lekker gothic en donker samen met zusje Kylie. I love it! Ook de tweede dag ziet ze er goed gestyled uit, ookal is haar look totaal anders dan de eerste dag.

En last but not least, Rita Ora! Ze draagt een prachtige jurk van Roberto Cavalli's Fall 2014 collectie. Die vrouw kan echt alles hebben. 

Ik kan niet wachten op het volgende Coachella weekend! Ben zeer benieuwd naar wat de celebrities voor festival look dragen. 

Fijne maandag!

x













8 comments:

  1. De looks van Vanessa Hudgens zag ik al voorbij komen op haar instagram, vind ook dat zij er echt onwijs goed uit zag! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die foto vind ik zo mooi van haar!

      x

      Verwijderen
  2. wauw echt gaaf om te zien, leuke blogpost

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik wist niet dat er zoveel celebrity's naar toe gingen, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja elk jaar gaan er steeds meer naar toe!

      x

      Verwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis