maandag 7 april 2014

Look of the day: 06-04-2014


Hi guys!

Vandaag een outfitpost! Dinsdag ben ik namelijk de hele dag op school (half 9 tot 7) ivm met examen rekenen. Daarom doe ik vandaag een look of the day! Ik ben echt zenuwachtig voor het examen rekenen morgen, want ik faal echt hard in rekenen. Het blijft bij mij gewoon niet hangen. dus ik hoop dat ik minimaal een 5 haal morgen! Aangezien ik altijd alleen maar 3en haal. Zal ik super blij zijn met een 5! Maar genoeg over het enge examen van morgen, het is tijd voor een look!

Vandaag draag ik mijn crop top van Street One die mijn mama voor mij heeft gekocht uit de kringloopwinkel. Gotta love the thrift shop! Er zit een franse lely print op het shirt wat ik helemaal te gek vind. Past goed bij mijn Ridder conceptopdracht van school. Aangezien ik daar ook de franse lely hekken als ontwerp heb gemaakt haha!


Verder draag ik mijn leather skirt van de Forever21, panty van de H&M en mijn creepers van de Sacha met Aztec print. Ik hou van plateau schoenen. Het loopt echt heerlijk! Net alsof je zweeft haha.


Verder draag ik mijn kringloop schooltas! Ik had hem gekocht in de Kringloop in Heerenveen. hij was maar 3,50. Ik draag hem met plezier en er zitten super veel vakjes in. Heel handig!


Mijn look maakte ik af met donkerrode lippenstift van Catrice genaamd: Tell me a berry-tale. Ik heb hem vorig jaar gekocht en het is echt mijn favoriete kleur! Hij blijft ook goed en lang zitten. Aan het einde van de dag zie ik altijd nog lippenstift op mijn lippen zitten dus het is echt een aanrader!

Ik ben echt nerveus voor morgen! Hopelijk komt het goed. Ik heb het examen echt op een kut tijd, namelijk om 5 uur tot 7 uur. Duim voor me!

x







17 comments:

  1. Reacties
    1. Dankjewel voor het compliment! Thankss!<3

      x

      Verwijderen
  2. Oef succes morgen!!! Ik zal duimen voor je (:
    Leuke look trouwens, geweldig toch die koopjes bij kringloopwinkels?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja ik hou echt van de kringloop.

      x

      Verwijderen
  3. Erg leuke look , staat je goed !!
    Super leuke schoenen heb je aan.
    Succes morgen!!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja had ik echt nodig gister haha!

      x

      Verwijderen
  4. Such a cute outfit, absolutely adore the crop top!

    Alixe
    Efflorescent Dream
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je topje is echt pr-ach-tig <3 Een hele mooie eye catcher!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeeh mooie schoenen! Ik heb plateau schoenen van de h&m, maar heb ze nooit aan omdat ze super veel pijn doen T_T misschien moet ik een paar nieuwe kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Plateau schoenen vind ik zo vet! Jammer dat ze bij jou zo veel pijn doen! ): Ja Sacha heeft echt leuke!

      x

      Verwijderen
  7. Heel erg mooie outfit! Heel gaaf topje! Leuk dat het van de kringloop komt, grappig is dat, ik ga zelf ook regelmatig naar de kringloop. lovely!

    BeantwoordenVerwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis