zondag 13 april 2014

My week in pictures.




Hi guys!


Week update heet vanaf nu anders! My week in pictures klinkt gewoon veel beter dan week update, vind je ook niet? Dus vanaf week 15 is het My week in pictures! Nieuwsgierig naar wat ik allemaal heb gedaan deze week? Lees & kijk verder!

Maandag:

Ik was maandag echt zenuwachtig voor het examen dinsdag. Ik ben de hele dag bezig geweest met het instuderen van breuken. Breuken blijven bij mij namelijk totaal niet hangen. Maar nu ging het redelijk! Het is nu zondag en ik weet het nog steeds! Echt een prestatie, aangezien ik ze meestal na een half uur weer vergeet.



Dinsdag:

Dinsdag had ik examen rekenen! Wat een hel, we moesten tot 5 uur wachten want om 17:15 begon het examen. Gelukkig waren we om half 12 uit, dus ging ik samen met mijn groepje van collectioneren bezig met het werkboek. We zijn echt de hele middag bezig geweest en ik ben zo trots op hoe ver we waren gekomen dinsdag! We krijgen het gelukkig toch voor donderdag af. Fieuwww. 

Gekregen van Sjeu omdat ik hun bedrijfskleding heb gemaakt! Heerlijk snoeppotje met gedroogde vijgen en abrikozen<3

S'avonds was dus het examen. Ik was na een 1 en een kwartier klaar, terwijl je 2 uur de tijd had voor het examen. Ik deed serieus maar wat. Ik heb wel alles ingevuld en uitgerekend. Maar wel op een manier dat ik dacht dat het moet. Ik ben benieuwd naar mijn cijfer. Ik hoop echt minstens op een 6, maar ben bang van niet.

Woensdag:

Woensdag moesten we ook de opdracht van het bedrijf Happy Feet inleveren en s'middags zijn we bezig geweest met het werkboek. Deze week ging over het afronden van alle projecten, want volgende week begint er een nieuwe schoolperiode. Daarom heb ik deze week vaak hetzelfde gedaan haha.

New book<3



Donderdag:

Yesss Cosmopolitan weer op de deurmat!


Donderdag was het dan eindelijk zo ver, de collectie opdracht moest worden gepresenteerd en ingeleverd. S'ochtends gingen we de kleding nog even strijken en het werkboek perfectioneren. Daarna was de presentatie. Het ging echt super goed! Ik ben er echt blij mee. Aankomende woensdag gaan we het presenteren aan Superstar en ik ben benieuwd wat hun van onze collectie: Pret-â-Party vinden! Natuurlijk ga ik dan foto's maken.

Uiteindelijk werkboek!


Vrijdag:

Op school hadden we vandaag LLB dag. Dat is een dag dat in het teken staat van Leer, loop en burgerschap. Tessa en ik waren uitgeloot om mee te doen aan The voice of students. De leerlingenraad van het Friesland College. We gingen met de andere leerlingen bespreken wat we van het Friesland College vinden en wat er beter kan. Daarna gingen we onze standpunten vertellen aan alle directeuren van elke afdeling. Het was in het begin nog wel leuk, maar de dag duurde zo lang en het was zo warm buiten dat we helemaal gaar waren om 2 uur. En dan moesten we nog tot 4! Gelukkig zijn we niet weggesmolten. 

Zaterdag:

Nu collectioneren af is, heb ik nu eindelijk even de tijd om iets voor mezelf te maken. Ik ga een peplum jasje maken van blauw tweedstof. Ik had deze stof gekocht op de stoffenmarkt in Leeuwarden. Ik vind het echt een prachtige stof en had gelijk al een beeld erbij. Een peplum jasje dus! Ik hoop dat ik hem maandag al af heb haha. Dan kan ik hem gelijk showen en meenemen naar Malta! Want het is een perfect zomerjasje.

Patronen knippen op stof! Ik hou van deze stof<3



Zondag:

Vandaag ben ik bezig geweest met het in elkaar zetten van een werkboek voor mijn concept opdracht. Ik doe het over een harnas natuurlijk! En aan gezien ik naar Malta ga moet ik zoveel mogelijk opdrachten maken zodat ik niet te veel achter ga lopen op school. Ik heb dus wat ontwerptekeningen gemaakt waaruit ik nog een uiteindelijk ontwerp ga maken. Ik weet nog niet precies wat ik wil maken, want ik zit barstensvol ideeën. Het moet ook natuurlijk haalbaar zijn, want met metaal werken is niet zomaar wat.

Ontwerp 1:



Ontwerp 2:


Bladzijde in mijn werkboek.


S'middags ben ik even met mijn mama naar de vlooienmarkt in Wolvega geweest. Het waaide echt hard! Jeetje. Helaas was er ook niet echt veel, dus ik heb niks gekocht. Mijn moeder daar in tegen heeft 3 borduurwerken gekocht en stof. Dus die is wel geslaagd!


















4 comments:

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis