vrijdag 11 april 2014

Summer inspiration x Bodychain.


Hi guys!

Aangezien het vandaag lekker zonnig is, vond ik het toepasselijk om een inspiratie post te maken over Bodychains! Sinds vorig jaar zijn ze een trend geworden. Zangeres Rihanna was er als 1 van de eerste mee gespot. Ik vond het haar zo vet staan! Helaas zie je niet veel bodychains in de Nederlandse streetstyle. Ik heb geen idee waarom, want ze geven echt iets extra's aan je look!

Sinds een tijdje heb ik ook een bodychain! Je hebt hem misschien al voorbij zien komen in een outfitpost. Ik zocht al een tijdje naar een leuke bodychain. Maar ik kon alleen maar goudkleurige vinden ( ik hou meer van zilver ) of hele dure van de River Island die wel super vet zijn. Er was bij de River Island een bodychain met veren en die vond ik zo cool! Alleen was die iets van 60 euro ( oeps ). Gelukkig kwam ook een een prachtige elegante zwarte bodychain tegen met glinster kralen voor 10 euro. Mine!

Ik vind het echt zonde dat je bijna geen bodychains ziet in de Nederlandse streetstyle. Het is net even iets anders dan een ketting en bodychains hoef je niet perse bij een bikini te dragen. Ze staan ook super leuk bij crop tops! Je hebt ze ook in verschillende uitvoeringen. Je hebt de simpele, klassieke uitvoeringen en de uitbundige, extreme bodychains. Voor ieder wat wils! Ik hoop echt dat ze deze zomer helemaal terug komen.

Inspiration.










Wat vinden jullie van bodychains? Is het een terugkomende trend voor de zomer of vinden jullie het helemaal niks? Let me know!

x

8 comments:

  1. Over wat losvallende truien vind ik ze wat minder, maar bij croptops & bikini's staat het onwijs gaaf! Bij riri staat het ook zo prachtig, maar ja, wat staat haar haast nou niet he?! haha. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad. Riri kan alles hebben gewoon! Jaloersmakend.

      x

      Verwijderen
  2. Ik vind het echt ontzettend cool, nadat ik er eentje bij Beyoncé had gespot moest ik er natuurlijk ook eentje hebben ;-) Ik wil er nog steeds wel heel graag eentje maar het komt er maar niet van. Ik zal eens op zoek gaan, bedankt voor de reminder! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het met je eens! Hopelijk komen ze weer in de winkel.

      x

      Verwijderen
  3. Wauw super gaaf, vooral bij foto 2 en 4 vind ik het prachtig<3

    BeantwoordenVerwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis