donderdag 10 april 2014

Vintage Inspired look.

Hi guys!

Vandaag weer een outfit post! Ik vind outfit posts zo leuk om te doen haha. Nu mijn kledingkast zondag een lente schoonmaak heeft gehad zie ik nu echt beter wat ik allemaal in mijn kast heb hangen. dus heb ik gelijk weer allemaal outfit looks bedacht haha! Toch fijn, z'n schoonmaak.
Mijn examen rekenen ging dinsdag trouwens voor mijn gevoel wel prima. Ik was wel als 1 van de eerste klaar, wat ik gelijk al verdacht vond. Dat kan toch niet kloppen? De eerste 9 vragen waren hoofdrekenvragen en die gingen goed! Verder had ik echt goed de breuken in mijn hoofd gestampt, waar uiteindelijk maar 3 vragen over kwamen. Heb ik weer hahah! Ik ben benieuwd.


Vandaag draag ik een vintage inspired look. Het jurkje heb ik in de zomer gekocht bij de C&A voor 19,95! Ik ben er zo blij mee. Ik vind de print echt super gaaf en het geeft je echt een vintage gevoel. Ik kreeg ik veel complimenten van mijn klasgenoten over dit jurkje, maar ook over mijn gilet! Dit gilet heb ik gekocht op een vlooienmarkt in ( als het goed is ) Heerenveen. Hij was volgens mij maar 7 euro. Hij is lekker aaibaar en het kantje maakt hem romantisch.

Die wind ook!

Ketting: Hema: 5,00


Ben benieuwd wat jullie van mijn vintage inspired look vinden! Let me know!

x

11 comments:

  1. Super leuk!
    Dat kleedje vind ik heel erg mooi (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig jurkje zeg =)
    Erg leuk gecombineerd , staat je leuk !
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof jurkje! En je gilet is heel uniek, stoer! O en je ketting vind ik ook geweldig! Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat jurkje vind ik leuk! leuk gecombineerd ! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi! i'm here to invite you to join a giveaway i'm hosting in my blog. You can win three Oasap t-shirts!
    join herE:
    http://www.polarbearsblog.com.ar/?p=1081

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een aparte leuke outfit weer! Ik heb het ook als ik als één van de eerste klaar ben, zo'n gevoel van dit kan niet kloppen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Gelukkig ben ik niet de enige die dat gevoel heeft haha.

      x

      Verwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis